Nada

Fortfarande intet nytt på bebsfronten. Inga värkar, inget vatten, ingen slempropp, inget blod...
Jag börjar känna mig allt mer säker på att gå två veckor över tiden och sedan bli igångsatt. Det vore just typiskt mig, att dra ut på saker och aldrig få det avklarat. ;)
Men jag vill verkligen inte det. Jag vill att naturen ska ha sin gång och jag vill att bebisen ska vilja komma ut till oss! Men vi har väl skämt bort den för mycket, så att den trivs så bra därinne att den helst vill stanna kvar för evigt...

I morgon blir det bröllop. Kattis och Erik gifter sig i Sundby kyrka, och om ingen bebis ger sig till känna så är vi där och firar dem!

Kommentarer
Postat av: ngtyöäåopkmmnhawq zsxxxxcfww www.se dff

2009-12-15 @ 15:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback