Första sprutan

Tog första sprutan ikväll. Lite läskigt. Ladda pennan med ampull och sticka sig själv i magen... Ensam hemma också. Men det gick bra. Känns lite i magen nu efteråt, men det är nog mest inbillning....

Nojade lite att jag skulle ha gjort fel, med medicin, dos eller så. Men jag hoppas inte det...

I går ringde jag vårt hemmasjukhus och skulle boka tid för ett ultraljud på måndag, eller möjligen tisdag. Ringde till Katarina, som vi hade kontakt med i februari, när vi var där för de inledande testerna.
Tyvärr var det inte helt enkelt att få en tid på så kort varsel. Till slut fick vi en tid på tisdag klockan 15. Möjligen kan vi få en ny tid på måndag klockan 11.30. Det får vi i så fall veta på fredag. Hur som helst måste jag gå dit själv då. :(

Kommentarer
Postat av: Jolin

Lycka till tjejer! Håller tummarna för er!

Postat av: Mammorna

Tack tack Jolin!

2007-11-30 @ 11:36:05
URL: http://mammamammabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback