Vidar pottränar sig själv

Efter en promenad på stan inklusive fika med Maria, som satt jour på jobbet, kom Vidar och jag (Rebecka) nyss hem.
Medan jag plockade upp lite inhandlad mat, pysslade Vidar för sig själv. Plötsligt hör jag honom säga "ksss kisss ksss" och jag undrar vad han gör.
Jo, då har grabben varit inne i badrummet och hämtat pottan, burit ut den i vardagsrummet, och satt sig på den. Med kläderna på, förstås.
"Vill du kissa?" frågar jag.
"Mmmm", svarar Vidar.
Sagt och gjort, jag tog av honom byxorna och blöjan, och han satte sig på pottan. Och kissade.
Han verkade rätt imponerad själv, och var förstås tvungen att känna lite med handen på vad han åstadkommit. "Batten", tyckte han.
"Ja, ungefär som vatten. Fast kiss." Sa den minst lika imponerade modern.
Sen kissade Vidar lite till.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hoppas att ni hade en fin midsommarafton. Ser fram emot bilder här sen. :-) Och igen Maria, tack för plantorna. Jag har delat med mig till mor min och här på landet tar de sig fint. Jag har fått bönor själv - och squashen är på gång. Tusen tack igen. Kul present!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback