Trött

Sedan Maria kom hem har Vidar varit på bättre humör. I går var han och jag på promenad med Anna-Lena och Emelie. Vi fikade på Tingsgården och Anna-Lena bjöd småttingarna på majskrokar. Vidar åt upp sin på fem sekunder, och gick sedan snabbt över till att stjäla Emelies... Så han fick en till, och en till... Nästa gång får vi ta med en hel påse för att bjuda igen. ;)

I går kväll gick jag och la mig strax efter tio, men är ändå trött som ett lik i dag. Det är konstigt. Jag är tröttare än på länge, nu när Vidar sover bättre än nånsin på nätterna... Han somnar som vanligt vid 18.30, och sover nästan utan avbrott till 6-tiden. Man kan behöva ge honom nappen och stoppa om nån enstaka gång.

Men det är ju inte bara han som kan störa nattsömnen. Vi har ju två katter också. Och vanligtvis ser de till att jag vaknar och måste gå upp ett par gånger varje natt för att se vad de härjar med...
Det vore intressant att se när man skulle vakna, om man fick sova helt ostörd nån natt. Men det är väl bäst att inte testa, risken finns att det skulle vara så skönt att man aldrig vaknade igen...
Men som sagt, man ska inte klaga, många föräldrar har det BETYDLIGT värre. Så jag klagar inte. :)

I kväll ska Vidar och jag (Maria jobbar) på Blingovisning hos Camilla. Får se om det blir några inköp. Eller om jag somnar innan vi ska iväg...

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vi till exempel (har det värre alltså ;)).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback