Bilder

Som utlovat kommer här några bilder på lille Vidar. De är tagna med min mobilkamera, men hyfsat fina ändå tycker jag. :)
Det finns bilder i vår digitalkamera också, men de kommer senare. Måste ju suga lite på godbitarna. :)
Eftersom Vidars favoritsysselsättningar är att äta och sova, så finns det inte så många vakenbilder än. Men det kommer.


Vidar sover i sin favoritfilt.


Matdags!


Trött efter maten.


Vidar sover gott med sina kompisar i sin stooora säng!
(Lilla skallran har inte kommit på plats än på den här bilden.)

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja det var en rejäl säng fin säng passar fin Vidar!

Postat av: Nanna

Åh vad han är söt. Litet gul men det förstör inte alls det söta. Tycker andra bilden, "matdags" är jättevacker! Något ni borde rama in :)

2008-09-13 @ 08:36:03
URL: http://hundendina.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Ja han är lite gul, men det är ju många bebisar... Och som tur var, så är han ju inte "farligt" gul. När de kollade så kom han upp i ett värde på 188 (fråga inte vad det är för enhet...) och gränsen ligger på max 250.

Jag ska kolla hur matdagsbilden blir i högre upplösning på fotopapper!

2008-09-13 @ 11:54:47
URL: http://mammamammabarn.blogg.se/
Postat av: Caroline

Tänk att en så liten säng kan vara så stor för en sådan mini! :-)

2008-09-13 @ 19:58:48
URL: http://engvall.almblad.se
Postat av: Camilla Eriksson

Jättefina bilder! Jag blev bara så påmind om hur den första (i bästa fall, annars väldigt lång tid) som nätterna kan vara jättejobbiga. Så jag försöker njuta nu de sista nätterna innan min lille kommer. Helt otroligt så har Cassandra sovit hela natten i sin säng i en hel vecka och Oliver två gånger den här veckan!! Varför de gör det just nu har jag ingen aniing om men de kanske känner på sig att det snart blir en omöjlighet med fem personer i sängen. Underbart i alla fall. Även om de knäppa föräldrarna har svårt att sova när de undrar vart barnen är. Ha det så bra. Kram.

2008-09-14 @ 18:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback