Back to normal

I natt var sömnen mer normal. Trycket nedåt har försvunnit, och tyvärr inte ersatts av några andra spännande känningar.

Förkylningen har tack och lov börjat ge med sig, så snart kanske kroppen tycker att det är okej att börja leverera bebis...

Har tämligen tråkigt i dag eftersom Maria är i Stockholm på kurs hela dagen. Hade jag ork skulle jag kanske bege mig ner på stan, men det har jag inte. Så det blir nog lite lagom oengagerat hemmapysslande och en del läsande. Håller på att plöja mig igenom Lotta Thells självbiografiska romansvit om heroinberoende Eva och hennes liv (Normal förlag), som jag fått av snälla bok-Caroline. Ingen särskilt upplyftande läsning, och extra skrämmande eftersom den är just självbiografisk, men väldigt sträckläsarvänlig. Ska just börja på den fjärde boken. Tyvärr saknar jag den femte och sista, men jag har ju trots allt en mamma som är bibliotekarie och hoppas därför på tur!

Kommentarer
Postat av: Loppan

Men det var väl en himla envis bebis du har i magen som inte vill komma ut. Krya på dig! Kram

2008-09-04 @ 12:55:37
Postat av: Mallan

Jag, kompis till Caroline som träffat dig hemma hos henne, surfar in här då och då. Nästa gång jag gör det hoppas jag att bebisen kommit ut. Lycka till!

2008-09-04 @ 18:09:10
Postat av: Dennis

Tror bebisen vet att det är kallt och jävlig ute så det är lika bra att stanna inne så länge det bara går. gjorde själv så mot min kära mor ... sen kunde jag inte vänta att komma ut :)



Lycka till, det blir säkert riktig bra!

2008-09-05 @ 00:15:26
Postat av: Anna-Karin

Hej på er!

Följer er nu med spänd förväntan... Det är jättespännande och jag önskar er lycka till! Någon gång kommer den ut :) , jag tyckte själv att det kändes lite overkligt mot slutet att det verkligen var en bebis i magen (fastän det rörde på sig och att man verkligen urskiljde en fot eller en hand ibland). Sköt om dig!

Kram

Anna-Karin

2008-09-05 @ 07:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback