Slut på ork

Jag tror att all promenadork som jag hade för flera veckor framöver, gick åt i Oslo... De senaste dagarna har det känts närmast oöverstigligt att gå ut på stan och äta lunch från jobbet (ca 200 meter...). När jag går är det som att vada med vatten upp till knäna (eller kanske midjan). Det är jobbigt och går inte särskilt fort.

Bebisen har också börjat sparka så att det kan göra riktigt ont, när den ligger i vissa lägen. Oftast är det bara mysigt när man känner sparkarna. Men nu har bebben blivit så stor och stark att den kan dela ut rediga kung fu-kickar som inte är lika mysiga...

Kommentarer
Postat av: Caroline

Men - hur ska det gå med mina långa Hugohundpromenader när jag kommer upp i din size? Är min timslånga runda varje dag utesluten? :-I

Postat av: Rebecka

Nej då, den är säkert inte utesluten. Men du kan nog inte räkna med att komma lika långt på en timme om några månader som du gör nu...

2008-07-17 @ 20:57:33
URL: http://mammamammabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback