Kräkts

I går kräktes jag för första gången. Fick kväljningar när jag borstade tänderna på morgonen, och kände att det var mer än en hulkning. Tre gånger spydde jag i toaletten. Sen var det bara att gå till jobbet. Jag är illamående lite till och från, men var inte det just då, så det kändes rätt skumt att kräkas...

Härom dagen ringde en barnmorska från Akademiska och undrade om vi varit på ultraljud. Läkarna där började tydligen undra... Jag sa att vi skulle dit den 30:e, och det tyckte hon var bra. Vi skulle ringa dit efter ultraljudet (men det behövde inte vara samma dag) och meddela antalet foster och om hjärtljuden hörts.

I dag har jag varit grymt trött och hängig. Är mitt inne i ett tufft arbetspass där jag jobbar 10 av 13 dagar, över 10 timmar om dan. Så jag vill bara vila när jag är ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback