Bio i stället för barn

Nä, ingen bebbe i natt heller. Men nu kan den gärna få komma. För jag mår lite halvvisset, konstig i huvudet och illamåendekänslor. Plus tung i kroppen förstås, och återkommande hemska nervsmärtor i ena skinkan (!). Känner mest bara för att ligga och dröna hela dagen. Men i kväll kanske det blir bio. Maria vill se Arn innan det är försent för oss att gå på bio tillsammans...

Bokomslag
Den senaste veckan har vi klämt Katerina Janouch bok Föda barn, för att förbereda oss lite inför förlossningen och den närmaste tiden därefter.
Rekommenderas!

Kommentarer
Postat av: lillayster

meh! Den här helgen hade ju passat mig bättre att åka upp än nästa. Ingen bebbe ingen resa!

2008-08-27 @ 18:50:56
Postat av: Rebecka

Ha ha, ja jag är ledsen att jag inte lyckats leverera än! Men det är ju flera dar kvar till helgen! ;)

Postat av: Caroline

BLIR man så fokuserad på BF-datumet som alla säger?

2008-08-28 @ 10:05:10
URL: http://engvall.almblad.se
Postat av: Rebecka

Nja, egentligen borde man ju inte vara det, eftersom det är extremt låg sannolikhet att ungen tittar ut just den dagen. Som förstagångsföderska går man ju ofta en vecka över tiden eller så. Dessutom har ju vart BF ändrats från 30 till 26 augusti under tidens gång (vilket är märkligt eftersom man exakt vet när befruktningen skedde i vårt fall...).



Men visst börjar man bli lite extra otålig när BF-datumet har passerat. Särskilt som jag inte känner mig så pigg nu. Då kan lika gärna ungen komma ut! :)

2008-08-28 @ 11:58:53
URL: http://mammamammabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback