Det rör sig där inne!

De senaste dagarna har jag känt rörelser från det lilla livet i magen varje dag. :) Det är när jag suttit stilla ett tag, eller ligger ner och ska sova, som det kommer. Ibland är det lite läskigt, om det kommer när man inte är förberedd. Men mest är det härligt, att känna livet som finns där inne. Härom kvällen fick min älskade känna hur det rörde sig där inne när hon la handen på magen. :)

I natt fick jag fruktansvärd kramp i vänster vad igen. Stackars katten som lagt sig till ro bredvid mig i sängen skuttade förskräckt upp när jag började kvida och åma mig. :)

Så här ser magen ut nuförtiden, när jag är i femte månaden:


Kommentarer
Postat av: Caroline

Oh, tänk när man får en sån fin mage! Snyggo!

Postat av: dilek

GUuuud vad kul!! :) grattiiis! sj blir man rädd av ens tanken på att föda...vad ni är modiga!! (alla blivande mammor dåra!) lycka tillll

2008-05-26 @ 15:58:17
URL: http://izmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback