Mindre svullen

Svullnaden i magen har gått ner en del, och jag har inte lika ont. Jag har tagit det lugnt över julen, och legat och vilat en del. Ibland för att jag haft för ont (främst i ryggen) för att orka stå upprätt. Smärtan i magen har ju tvingat mig att gå lite framåtböjd vilket inte är nån dröm för ryggen...

I går var jag på jobbet och det gick bra. Helgdagarna är lugna, och man behöver inte springa runt lika mycket som på vardagarna, det är skönt.

Fick ju också en lugnande kommentar till förra inlägget, om att svullnaden kan bero på överstimulering. Förhoppningsvis är det ett gott tecken, men man vågar inte tro för mycket...

Hade BIM igår och nojar hela tiden att jag ska få mens. Tycker att jag haft symptom på mensvärk i mer än en vecka nu, men inte brytt mig så mycket om dem förrän de senaste dagarna, då BIM närmat sig. Menssymptomen och gravsymptomen ska ju vara rätt lika sägs det. Men det går ändå inte att slappna av...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback