Händelselöst

Min ambition är ju att uppdatera den här bloggen varje dag med vad som händer. Men det börjar bli svårt. Eftersom det inte händer nåt...
 
I helgen var vi på landet och jag mådde risigt i princip hela tiden, och sov flera gånger varje dag. Nu är vi hemma igen och i dag försökte jag mig på lite allmänt fixande med disk och kläder och sånt. Men till slut kunde jag knappt stå upp eftersom jag var så stel i höften och hade ont i svanken, så jag fick gå och lägga mig. Som tur var mådde jag tillräckligt bra på morgonen för att ta Vidar till dagis... Väntar bara på den morgonen då jag tvingas ringa och säga att han inte kan komma pga att jag inte kan röra mig utanför huset...
 
Det är väldigt tröttsamt att ha svårt att röra sig. Och frustrerande. Känner efter hela tiden och varje gång det kommer en värk eller börjar göra ont, hoppas jag att det är på riktigt. Men icke. I dag har jag gått två dagar över tiden. Tanken på ytterligare 12 är inte tilltalande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback