En ny familjemedlem


Vecka 28+0.


Vidar ska bli storebror. Den 27 oktober väntas den som bor inne i den där magen titta ut. Men enligt erfarenhet kan det lika gärna bli runt den 10 november...

Jo tack, jag mår bra. :) Och parveln där inne också, verkar det som. Troligen en sportfåne, eftersom hen börjar leva rövare så fort jag lägger mig i soffan för att i godan ro titta på fotbolls-EM, OS eller annat sportevenemang.

Huruvida det blir en lillasyster eller lillebror vet vi inte. Först var jag säker på att det var en jänta, men nu är jag inte lika säker längre... Så det ska bli väldigt spännande. :) Med tanke på hur svårt vi har för att hitta på några bra namn, hade det varit praktiskt att veta könet. Men jag tror att vi fortsätter att leva i ovisshet in i det sista.

Kommentarer
Postat av: Nylsa

Åh grattis vad kul! Jag minns att du kommenterade hos mig 2008 när jag ivfade och ni väntade Vidar. Jag har kollat in här då och då sen dess. Nu har jag två små och snart ni med, så kul! Grattis igen.

Postat av: Caroline

Vi är SÅ glada för er skull. Snart kommer en ny liten kompis till världen - underbart. Kram till er!

2012-08-13 @ 21:58:25
Postat av: Jannica

Vad roligt att höra, grattis till er!

2012-09-10 @ 15:10:27
URL: http://www.ivf-karusell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback