Vidar passar på

I början på juni bär det av till Italien med tåg. Då måste man givetvis ha ett pass. Även om man inte ens är nio månader.
Sagt och gjort. Och så här fint blev det:



Vidde charmade alla damerna på polisstationen. Till och med kvinnan som lämnade ut passet, utan att Vidar ens var med. Hon utbrast "åååååh så söööt" när hon öppnade passet. Och som jag misstänkte var det inte mitt pass hon tittade i. ;)
Jag (Rebecka) var nämligen också tvungen att skaffa nytt pass, eftersom mitt skulle sluta gälla mitt under semestern. Och även om det kommer att vara otroligt skönt att vara utomlands, så kan det ju vara kul att få komma hem också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååå så söt!!!

2009-05-20 @ 23:00:40
Postat av: ann

...och jag misstänker att damerna på polishuset inte är de sista han kommer charma :-)

Gull!

Postat av: Caroline

Ja men det ÄR ju en otroligt söt kille på passet. Verkligen!

2009-05-21 @ 08:56:36
URL: http://engvall.almblad.se
Postat av: Roger Häggström

vaffö får vi inte se Mammas nya pass då?

höhö

2009-05-31 @ 18:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback