Kvällens nattningsprocedur

Sätter på Vidar pyjamas.
Ammar i sängen.
Vidar bajsar.
Tillbaka till badrummet. Ny blöja. På med pyjamasen igen.
Lyfter upp Vidar, som får hostattack - och kaskadspyr sedan över sig, mig, golvet och skötbordet.
Torkar av skötbordet och lägger ner Vidar.
Tar av min nerspydda tröja.
Byter till ny pyjamas på Vidar.
Från att ha varit trött och gnällig hela eftermiddagen och kvällen, ligger Vidar nu och skrattar på skötbordet...
Men när jag lägger ner honom i sängen somnar han direkt.

Kommentarer
Postat av: Anna-lena

Hihi vilken kväll men TUR att ni inte har hund för då kanske ni hade fått torka fler spyor....

Mitt råd! Om ni vill fortsätta ha fint hemma och inga förstörda tapeter,golv o väggar.Skaffa ingen hund!!

:-)

2009-03-24 @ 11:48:10
Postat av: Rebecka

Nix, vi behöver verkligen ingen hund som hjälper till med inredningen. Vi har redan två katter...

2009-03-24 @ 12:15:21
Postat av: Caroline

Haha, känns igen. Så fort man trodde att man var färdig med allt så... :-) Spännande tillvaro varje dag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback