Vilken vändning!

Hur många gånger säger man inte "Åh, tänk om man hade haft kameran nu, det här skulle man fotat/filmat".

I dag säger jag inte så.

I dag säger jag "Åh, vilken otrolig tur att jag HADE videkameran framme!"

Vidar låg nämligen och sprattlade på rygg i sitt babygym. När han plötsligt kom på hur man rullar runt till mage.

Och mamma Rebecka hade videokameran på och förevigade ögonblicket!  :)

Observera hans nöjda min i slutet av filmen!

Till råga på allt var det den sista minuten på minneskortet som fylldes med denna film.
Ibland har man sekunderna på sin sida, som det heter.



Vidar rullar @ Yahoo! Video




(Klicka här om du inte kan se filmen.)

Kommentarer
Postat av: Maria

Åhh, vad kul! Att kunna följa detta från Hallsberg. Saknar er båda. Syns i morgon!

2009-01-12 @ 19:04:03
Postat av: Teresa

äntligen! vilken stil :)

2009-01-12 @ 22:09:06
Postat av: Caroline

Wooooooooooooooooooooooow!

Postat av: Lotta

Åh, lilla gullklimpen, vad duktig han är! Verkligen tur du hade med kameran.

2009-01-13 @ 23:18:24
URL: http://loppansbubbel.blogspot.com/
Postat av: Angelika V

Oj, så kul att få det på film! Jag har inte ens sett min son vända sig, han gör det bara på natten..

2009-01-17 @ 00:41:22
URL: http://mrsewenson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback