Var ska detta sluta???



Nyss hemkomna från barnloppis i Torshälla och Vidar testar ett av fynden - en gåstol!
Han såg fullständigt fascinerad ut när han insåg att han kunde få den att röra på sig! :)
Han har hittills mest lyckats få den att åka bakåt, men snart kommer nog Vidar och hans farkost att bli en verklig fara för tår och tassar i köket. :)

För övrigt köpte vi en Nalle Puh-tavla, två böcker, en mätbräda, ett par tjockare byxor, en pyjamas, ett mjukisset med tröja och byxor, två t-shirts, tre långärmade tunna tröjor, en skjorta, ett par mjukisbyxor och en pikétröja.
Allt för totalt 245 kronor. Det är vad jag kallar fynda... :)



I natt slog Vidar sovrekord igen. Jag la honom 18.30. Vid 22 vaknade han (som vanligt) och jag bytte en kissblöja. Sen la jag honom utan att mata. Sen sov han till 5! Alltså totalt 10,5 timmar!

Helt sjukt.

Fortsätter han så här så sover han snart dygnet runt.

Kommentarer
Postat av: Teresa

Nu är det snart kört, han kommer rusa runt som en liten iller till femkampen :)

2009-04-04 @ 20:21:08
Postat av: Anna (Marias jobbarkompis)

Lyx med så mycket sömn!!!

Själv sover jag ca tre, fyra timmar innan Elliot vill ha mat. Fast det kanske också är lyx, eller?

2009-04-04 @ 21:21:59
Postat av: Rebecka

Anna: Ja, det är nog lyx, jämfört med många andra spädbarnsföräldrar...



Teresa: Ja, han och Julia får ha en egen bebisdivision. :)

2009-04-04 @ 22:06:46
Postat av: Lotta

Hmm... kanske Vidde kunde komma hit och tala om för min minsta tjej hur man gör...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback