Mer kläder

I går åkte vi ut till Tuna Park för att kolla lite mammakläder på HM. (De har ju inga inne i stan...) Provade en del, men kom hem med ett par tunna beiga halvlånga byxor och en t-shirt. Samt en stor solhatt. :) Byxorna har jag redan bestämt ska bli mina favvosar i sommar!

Det är lite jobbigt att plötsligt ha en väldigt begränsad garderob med kläder som passar. (Och en överfull med kläder som är för små...) Men jag tackar ändå min lyckliga stjärna att jag kommer att vara gravid över sommaren, och slipper köpa nya vinterkläder i storlek XL som jag bara kommer kunna ha en vinter... På sommaren kan man ju trots allt strosa runt i ett par resårshorts och en stor t-shirt om man har lust (och ingen ser en :D ).

Utbudet av mammakläder är för övrigt rätt uselt här i Eskilstuna. Litegrann på HM i Tuna Park som sagt, samt en ynka hörna på vardera Lindex och PoP är allt som jag hittat hittills. Får bli en tripp till Stockholm framöver och se om huvudstaden har mer att erbjuda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback