På styltor

I lördags var det femkamp på landet. Runt 60 pers var med och "tävlade" i den strålande solen. Däribland jag.
Som tur var så var grenarna inte så fysiskt ansträngande. Det kämpigaste var styltgången, men jag gav mig den på att försöka i alla fall. Och det gick faktiskt riktigt bra! Far min har bildbevis och om jag lyckas lägga beslag på dem kan jag ladda upp nån bild här senare.

Krabaten inne i min mage verkar ha växt till sig en del, åtminstone muskelmässigt... Sparkarna känns rejält ibland. Och trycker man till på magen börjar det ofta röra sig ordentligt där inne.

I morgon är det dags för ett besök hos barnmorskan igen. Då ska vi ta med en fin gravidlur som jag fick i födelsedagspresent, och be henne demonstrera hur den fungerar. Maria har tyvärr inte lyckats höra nåt i den när hon försökt lyssna...

/Rebecka

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilken femkampshjältinna du är. Med mage och allt. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback