Retroparty i kappsäcken

I dag när jag var på besök hos föräldrarna på landet letade mamma upp en gammal koffert med sparade bebiskläder från när jag var liten. Det var mest såna som min mormor har stickat. Små jättesöta plagg i tidstypiska 70-talsfärger. En del så små att de ser ut som dockkläder. :)
Men där fanns också en del "köpekläder". Och varför mamma, som verkligen avskyr orange, har sparat en liten knallorange tröja är rätt svårbegripligt. ;) Men söt är den.
I kofferten fanns också ett par röda sandaler som jag säkert haft, och ett par nötta vita skor som antagligen mamma eller hennes bror har haft. De får nog bli mer prydnad än bruksföremål. :)




Är de inte helt bedårande?

Kommentarer
Postat av: Caroline

Underbart söta. Precis vad man önskar sig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback