Vul i morgon

I morgon ska vi på ultraljud. Är lite nervös...

Hoppas verkligen att allting kommer att se bra ut, och att vi kommer att få se ett pickande hjärta. :)

Jag hade hoppats att kanske slippa gå tillbaka till jobbet efteråt, om undersökningen skulle ge ett tråkigt besked. Jag trodde att vi skulle ha personal så det räckte, men i dag visade det sig att arbetsbördan kommer bli hårdare i morgon än jag väntat mig, så jag kommer sannolikt att behövas hela eftermiddagen...

I dag har jag mått oförskämt bra, till skillnad från till exempel i går. Då gick jag och la mig 20 över åtta på kvällen. Kanske bidrog mina drygt tio timmars sömn till att jag mått bättre idag... Men lite oroväckande är det ju att man knappt känner nåt. Man vill ju liksom känna lite i magen, eller må lite illa (även om det är jobbigt)  bara för att känna att nåt är ovanligt i kroppen. Men tröttheten är ganska konstant, alltid något...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback