VUL 30/1

I går ringde jag till Chatarina på Fertilitetsmottagningen för att fråga om tid för ultraljud. Hon erbjöd oss först en tid den 23 januari, men då kunde vi inte gå båda två, så vi fick en tid först den 30 januari. Då blir det ett vaginalt ultraljud. Sedan kommer vi att få skriva in oss på Mödravårdscentralen nere på stan.

Det blir en lång väntan till 30 januari... Varenda dag känner jag efter, och ibland känns det mer och ibland mindre. Vet inte hur man ska tolka symptomen, eller bristen på symptom...

De senaste dagarna har jag börjat känna av en bristande aptit. Jag är hungrig men liksom inte sugen. Äter fil och flingor till middag om jag är ensam, eftersom jag inte känner för något annat. Äter mindre än jag brukar när jag äter lagad mat.

Ska försöka börja äta lite mer mellanmål  stället. Vanligtvis äter jag knappt mer än lunch och middag på en dag, men jag ska försöka ändra på det. Åtminstone lite fil/yogurt till frukost, och sen frukt eller macka som mellanmål, helst både för- och eftermiddag.

Märker att jag är mer godissugen nu också. Brukar inte äta så mycket godis annars. Men jag ska försöka låta bli godsakerna. Kommer nog att gå upp tillräckligt i vikt ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback