Trött och hängig

Dagarna segar sig fram tills vi äntligen ska få gå på ultraljud, och förhoppningsvis få se det lilla livet på skärmen. :)

Den senaste tiden har jag varit väldigt trött, och ibland rätt hängig. Har ofta en kombination av lätt huvudvärk, lätt illamående, lätta magsmärtor samt trötthet, som gör mig seg och hängig.

Magen känns ofta väldigt utspänd. Vet inte om fler har så i början av graviditeten, eller om det fortfarande beror på provrörsbefruktningen.

Hur som helst begriper jag inte hur Anna-Carin Olofsson lyckas tävla och ta medalj i skidskyttevärldscupen när hon är gravid i andra månaden (ungefär som jag). Själv skulle jag antagligen somna i första liggande skyttet... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback