Symptomlös

På flera dagar nu har jag knappt känt nånting i magen. Det är oroväckande. Tror jag. Jag vet inte om det är normalt att man inte känner nåt vissa dagar?

Härom dagen mådde jag illa igen. Blev alldeles kallsvettig och var tvungen att stappla ner i sängen. Men precis som förra gången gick det över på 5-10 minuter.

Trött är jag också. I går låg jag och halvsov i soffan under herrarnas slalom. Sen var jag pigg några timmar, men sen blev jag dödstrött på kvällen igen. (Vem skulle förresten kunnat låta bli att vara pigg när Charlotte Kalla gjorde det hon gjorde igår?!)

I morgon ska jag ringa Infertilitetsavdelningen på sjukhuset och prata med Katarina som vi haft kontakt med tidigare, och se om vi kan få göra ultraljud hos dem, eller nån annan stans.

I eftermiddag ska vi hem till en kompis som har ett litet knytte hemma som jag ännu inte fått se. Det ska bli kul. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback