Nya tider

Givetvis missbedömde jag min menstruation i december. Den kom långt senare än jag beräknat, vilket innebär att den kommer att göra det i januari också, vilket innebär att jag kommer att missa de preliminära tider vi bokat.

Så jag ringde Katarina igen. Hon var lika trevlig den här gången, och vi bokade om lite, så nu har vi en ny och en gammal tid preliminärbokad. Hoppas hoppas att min förbenade vecka lyckas komma rätt nu...

På jobbet vill de att jag ska anmäla mig till en skyddsombudskurs som är precis samtidigt som jag ska på undersökningen. Vill inte.

Kommentarer
Postat av: Cinapina

Halkade in här på er blogg.. Mammamammabarn..
Själv är jag hetro med två egna barn och en bonus grabb..
Det där att veta att man är mogen och redo att skaffa barn. Det är bullshit.. Man kan tro att man är hur redo som helst.. När dom sen kommer och man kanske får vanka nätterna igenom med kolikbarn på armen känner man sig inte ett dugg redo.
Där spelar det inte ngn roll om man är hetro eller inte.
Jag känner inga tjejpar som har barn.. Men samhället har blivit mer accepterande så jag hoppas ni inte stöter på för mkt problem och ifrågasättande.
Har ni kommit så långt så har ni ju redan tänkt på allt.. Vad barnet kommer få höra av sina kompisar, vad era resp. familjer kommer säga osv.
Lycka till
Cinapina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback